l Про "добрі" і "погані" лінки - Довідник блогера

Про "добрі" і "погані" лінки

Купівля посилань на рейтингових сайтах через біржі ссилок перестала бути дієвим засобом для просування інтернет-ресурсу у пошуковиках. Ба більше. Вебмайстри, які й досі вдаються до такого методу, вже через кілька тижнів ризикують отримати від Google «бан» для свого ресурсу – ручний фільтр або ж жахіття під назвою «Пінгвін».

Однак ринок торгівлі посиланнями в Рунеті, який досі давав і дає його учасникам значні прибутки, продовжує функціонувати.


Скажімо, на форумі для вебмайстрів SearchEngines.ru учасники цього ринку наполегливо радитимуть вам купувати посилання для сайту через Sape або Seopult, обіцяючи топові місця в пошукових системах у найкоротші терміни.

Насправді наслідки такого методу просування можуть бути катастрофічними. У Гуглі сайт гарантовано потрапить під один із фільтрів. Відтак власники, витративши значні суми на купівлю посилань, які виявилися шкідливими, змушені будуть тратити гроші на реабілітацію сайту. А вона можлива хіба що завдяки купівлі нового домену. А це означає, що роботу над просуванням проекту доведеться знову розпочинати з нуля.

Михайло Сливинський, керівник відділу пошукової аналітики Вікімарт, на запитання про те, чи можна замовляти псевдо-посилання, відповів так: «Це не SEO і тут можна отримати санкції. Не варто робити стратегічну ставку на покупні посилання».

До таких застережень сьогодні схильні більшість аналітиків. Всім зрозуміло, куди йде пошук. Проста закупівля в біржах посилань, на їхню думку, це минуле століття.

Але це зовсім не означає, що вебмайстри повинні зовсім відмовитися від використання посилань у своїх проектах. Багато з них нині  вже остерігаються обмінюватися лінками із сайтами, що мають схожу тематику. Посилання знімають навіть при передруці інформації із чужих ресурсів, порушуючи тим самим авторські права.  Хоча насправді підстав для такого перестраху нема.

Пошукові алгоритми Гугла, що відповідають за перевірку пиродності посилань на сайтах, доволі «інтелігентні». Для оцінки лінків вони використовують ряд критеріїв.

Природність посилання. Ознаки

 Отже, які ж основні ознаки природного посилання?

Щоб відповісти на це запитання, я процитую автора блогу Devaka Сергія Кокшарова:

«1. Посилання розміщена на сторінці відразу при її індексації, тобто не було додане пізніше.

2. Видиме для користувача на сторінці.

3. Розташоване в тематичній частині (не в наскрізних блоках). Посилання для людей частіше розміщують в тематичній частині сайту.

4. Часто містить в тексті просто адресу сторінки або повторює назву тієї сторінки, на яку посилається.

5. Іноді закрита в Nofollow

6. Іноді має вигляд картинки- баннера.

7. Посилання в контенті сусідить з іншими тематичними посиланнями.

8. Заголовок і текст сторінки, на якій розташоване посилання, перетинаються з текстом на сторінці, куди веде ця посилання.

9 . На сторінку з розташованим посиланням посилаються інші ресурси.
10 . Ресурс, на якому проставлено посилання , добре модерується і посилається лише на тематичні сайти».

Особисто я не боюся ставити посилання з чужих ресурсів у своїх блогах. Адже ці «лінки» відповідають їх тематиці і не містять анкорів, орієнтованих на пошукові машини.
Сподіваюся, мені вдалося розвіяти ваші страхи та перестороги щодо використання «лінків».  Тому у разі цитування цього тексту, не забудьте поставити на нього посилання, використавши для перестраховки тег rel «nоfollow”.

Василь Терещук
Про "добрі" і "погані" лінки Про "добрі" і "погані" лінки Reviewed by Vasyl Markovych on жовтня 28, 2013 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.