l Компанії потребують гуманізації іміджу - Довідник блогера

Компанії потребують гуманізації іміджу

Кілька зауваг з конференції  iCamp у Львові

Одним із найефективніших способів навчання та професійного знайомства завжди були конференції. Вже традиційна для Львова конференція iCamp привернула увагу фахівців з усієї України.

Цьогоріч iCamp  зібрав фахівців з маркетингу, інтернет0маркетингу, підприємців і тих, хто веде свої справи в інтернеті.

Головною темою конференції було обговорення принципів інтернет -маркетингу, орієнтованого на користувача і на те, як задовольняються його потреб в мережі. А також про те, як працює SEO в часи «Пінгвіна», «Панди» і «Колібрі».


Особливо порадували 3 різних тематичних потоки на конференції, які учасники обирали залежно від особистих зацікавлень.

Значну частину часу я провів на потоці інтернет -маркетингу, бо не хотілося втратити доповіді Ольги Ларіної , Дмитра Золотухіна, Костянтина Рябенка, Ірини Бахмут та інших не менш професійних фахівців з галузі SMM, контенту менеджменту, контекстної реклами і SEO.

А завершальною нотою конференції був круглий стіл, на якому мене особливо цікавило питання про нові методи залучення клієнтів і поліпшення іміджу, як елементів маркетингової стратегії ІТ -компаній.

В обговоренні з доповідачами ми дійшли кількох важливих висновків:

- Оскільки інтернет -маркетинг - це динамічна і нова сфера діяльності, то сьогодні неможливо просто визначити стандартну стратегію розвитку, яка відповідала б будь-якому часу і будь-якому роду діяльності.

- Специфіка створення стратегій по залученню клієнтів має будуватися сьогодні на довірі і людських відносинах. Компанії роблять величезну помилку, уникаючи гуманізації свого іміджу, ховаючись за брендом. Кожен працівник компанії - це також частина бренду.

- У далеких 90-х вистачало володіти інтернет-сторінкою, яка вже свідчила про високий статус її власника. А сьогодні про рівень сервісу свідчать взаємодії з можливим споживачем і рівень доступу до інформації, яку надає сама компанія .

Дякуємо доповідачам за презентації. До зустрічі на наступному iCamp 2014 .

Юрій Терещук, маркетолог компанії ТОВ Polontech
Компанії потребують гуманізації іміджу Компанії потребують гуманізації іміджу Reviewed by Vasyl Markovych on жовтня 29, 2013 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.