l Метт Каттс про посилання з сайту - Довідник блогера

Метт Каттс про посилання з сайту

У черговому навчальному відео для фахівців керівник команди Google по боротьбі з веб-спамом Метт Каттс ( Matt Cutts ) розповів про те, яка кількість вихідних посилань доцільно розміщувати на одній веб -сторінці.

Питання фахівця з Лондона на цей раз звучало таким чином: «Чи існує будь-яке обмеження в Google, що регламентує кількість вихідних посилань, що розміщуються на веб- сторінці?»


«Прийнято вважати , що робот Google і система індексування Google обмежують кількість вихідних посилань, що розміщуються на сторінці до 100 або 101. Іншими словами, на 1 Кбайт інформації повинна припадати 1 посилання. Як відомо, в Google завжди існувало «Керівництво для веб- майстрів», в якому настійно рекомендувалося мати на сторінці не більше 100 вихідних посилань. Таким чином, більшість вебмайстрів схилялася до думки про те, що, якщо на сторінці буде розміщено, наприклад, 102 посилання, то сайт буде класифікований Google як спам- ресурс і, відповідно, понижений або виключений з видачі»,- почав свою відповідь Каттс .

Далі він продовжив: «Однак часи міняються, змінився та інтернет: сьогодні сайти розвиваються, а веб-сторінки стають ще більшими за обсягом і ще більш інформативними. З'являються принципово нові формати, такі як Rich Media. Крім того, сьогодні в інтернеті існує незліченна кількість агрегаторів контенту, на сторінках яких може міститися величезна кількість посилань. В результаті, ми вирішили переглянути Керівництво і тепер ви можете керуватися загальним правилом: «На сторінці повинно бути розумне число вихідних посилань». Однак не варто забувати про те, що Google може накладати обмеження на обсяги веб-сторінок. І все ж, на них може бути розміщено досить велику кількість посилань. Таким чином, сьогодні Google, підходячи до вирішення даного питання, враховує цілу сукупність чинників».

«Крім того, якщо ваша сторінка має певний PageRank, то сукупна кількість PageRank, передана у вигляді вихідних посилань кожної конкретної сторінці, ділиться на загальну кількість посилань, що виходять з вашої сторінки. Так, наприклад, якщо у вас на сторінці розміщується 100 вихідних посилань, то переданий вашої сторінкою PageRank ділиться на 100. Якщо таких посилань - 1000, то і PageRank ділиться на 1000. Таким чином, якщо на вашій сторінці присутня величезна кількість вихідних посилань, то в кожному окремо взятому випадку передається нею PageRank мізерно малий. Крім того, велика кількість вихідних посилань може дратувати користувачів. При такому розкладі система може класифікувати подібний ресурс як веб-спам», - додав представник Google.

«Якщо ви дійсно переживаєте з приводу великої кількості зовнішніх посилань на сторінці, вивчіть ставлення ваших постійних користувачів до їх наявності на сторінці. Реакція людей буде чудовим індикатором», - підсумував Метт Каттс .

Метт Каттс про посилання з сайту Метт Каттс про посилання з сайту Reviewed by Vasyl Markovych on листопада 26, 2013 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.