l В Яндекс.Директі з'явилися групи об'яв (оголошень) - Довідник блогера

В Яндекс.Директі з'явилися групи об'яв (оголошень)

Блог Рекламних технологій Яндекса повідомив про появу в Яндекс.Директі інструменту - груп оголошень, який дозволяє протестувати для кожного рекламної пропозиції кілька оголошень і автоматично показувати аудиторії найбільш клікабельні з них.

У оголошень в групі єдині налаштування - загальний набір ключових фраз, єдині мінус - слова , ставки і геотаргетинг.


Спочатку оголошення в групі показуються в ротації. Як тільки по них накопичується достатня статистика, система починає частіше показувати по заданих ключовими словами варіант з найвищим CTR. Таким чином, можна протестувати для кожної кампанії різні рекламні матеріали і автоматично вибрати з них найбільш привабливі для аудиторії.


За допомогою нового інструменту можна перевіряти ефективність різних гіпотез. Наприклад, краще розповісти про знижку і підкреслити тимчасовий характер пропозиції, або додати вказівку конкретних моделей. Можна поекспериментувати не тільки з текстами , але і з ілюстраціями і швидкими посиланнями. Однак, фахівці радять одночасно тестувати щось одне - якщо всі елементи оголошень в групі будуть різнитися, буде складно оцінити, який саме з них вплинув на результат.

При необхідності у оголошень в групі можуть розрізнятися посадочні сторінки і контактна інформація. Це допоможе при порівнянні різних моделей товарів або знижкових акцій з різними умовами.

Оголошення, які виявилися неефективними, можна буде в будь-який момент відключити або відредагувати.

Для того, щоб почати тестування, необхідно включити в інтерфейсі Директа опцію «Почати працювати з групами». Створити групу оголошень можна кількома способами:

• Через Директ Командер. У його інтерфейсі з'явилася спеціальна вкладка , де можна задати і відредагувати параметри групи.

• За допомогою XLS - або CSV -файлів.

• Через API Директа. У версії API Live 4 підтримка груп додана в усі методи роботи з оголошеннями.

Основні налаштування показу задаються і редагуються тільки для всієї групи відразу, а не для окремих оголошень в ній. Подробиці про роботу з групами оголошень можна подивитися тут.
В Яндекс.Директі з'явилися групи об'яв (оголошень) В Яндекс.Директі з'явилися групи об'яв (оголошень) Reviewed by Vasyl Markovych on листопада 01, 2013 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.