l Алгоритм "Колібрі" і просування сайту у соціальних мережах - Довідник блогера

Алгоритм "Колібрі" і просування сайту у соціальних мережах

У виданні Search Engine Land з'явилася досить цікава замітка, що стосується найближчого майбутнього пошуку Google.

Резюме стало підсумком тривалого обговорення деталей запуску алгоритму «Колібрі» (Hummingbird ) редакторами Search Engine Land Денні Салливаном ( Danny Sullivan ) і Еріком Енджі ( Ерік Енге ) з SMM-спеціалістом Скоттом Скоукрофта (Scott Скоукрофт ).
Як відомо, формально новинка покликана виявляти, найбільш значущі слова в пошуковому запиті і розуміти їх зміст.

На підставі цього чинника користувачеві і пропонуватимуться найбільш релевантні результати видачі. У той же час, незважаючи на численні запевнення провідних представників Google, практика показує , що найближчим часом технологія просування ресурсів в інтернеті буде ускладнюватися.

В цілому, всі здогади представників галузі зводяться до того, що , якщо до запуску алгоритму «Колібрі» поширення посилань на сторінку з контентом в соцмережі Google+ не мало істотного впливу на видачу, то сьогодні дана стратегія набуває дещо більшу значимість, ніж раніше. Це обумовлено тим, що соціальні сигнали починають опосередковано впливати на оцінку алгоритмами Google популярності ресурсу в соцмедіа. Google вже звертає увагу на кількість відміток +1, «перепост» та коментарів до контенту в власної соціальної мережі .

Таким чином, в наші дні все виразніше спостерігається наступна картина: якщо раніше алгоритми ранжирування Google враховували тільки якість і кількість вхідних на сторінку посилань, то сьогодні їм доводиться аналізувати соціальні сигнали. Ступінь значимості кожного фактора з точки зору ранжирування ресурсу, а також трудомісткість його використання в цілях просування наведені в наступній таблиці:


На думку експертів, в найближчому майбутньому значення посилального просування нітрохи не знизиться, в той же час з'явиться цілий ряд додаткових сигналів, що дозволяють Google судити про якість ресурсу, на основі аналізу шляхів поширення контенту. При цьому абсолютно всі види просування стануть ще більш трудомісткими процесами, а алгоритми будуть тільки ускладнюватися.

У загальному вигляді принцип роботи алгоритмів ранжирування може виглядати наступним чином:



Або, що більш імовірно, ще складніше:



У кожному разі, у найближчі роки робота оптимізаторів буде зводитися як до вибудовування грамотних стратегій посилального просування ресурсів, так і до просування ресурсу в соціальних медіа, зокрема у Google+. При цьому важливо враховувати, що великим компаніям слід просуватися на міжнародному рівні, а представникам малого бізнесу - важливо активно позиціонувати себе на локальному ринку і підвищувати впізнаваність в середовищі реальних і потенційних клієнтів.

Алгоритм "Колібрі" і просування сайту у соціальних мережах Алгоритм "Колібрі" і просування сайту у соціальних мережах Reviewed by Vasyl Markovych on листопада 12, 2013 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.