l ВКонтакте створила біржу реклами у спільнотах - Довідник блогера

ВКонтакте створила біржу реклами у спільнотах

 ВКонтакте запустила біржу рекламних оголошень в спільнотах.

Біржа постів передбачає платне розміщення рекламних записів в стрічці груп. Новий вид просування вже доступний в усіх кабінетах рекламодавців, хоча досі він перебуває на стадії бета-тестування.
Наразі, рекламодавцям доступні наступні опції:
- створення поста з будь-яким вкладенням або репост іншого запису;

- вибір спільнот з фільтрацією за соцдемом та охопленням;
- розширена статистика за кожним рекламним постом;
- вибір часу для розміщення запису.

У майбутньому планується таргетинг за платформами (у тому числі мобільними) і введення прогресивної шкали відсоткової ставки за розміщення.
Взаємодія з адміністраторами груп здійснюється через рекламний кабінет.

Собі ВКонтакте буде брати 45% від суми розміщення та ПДВ. Хоча як повідомляє Watcher, що з введенням прогресивної шкали, комісія для невеликих спільнот буде істотно знижена. При цьому адміністраторам перераховуватиметься вся сума, вказана в заявці на розміщення.

Зараз підключені спільноти з денним охопленням понад 100 000 унікальних користувачів. Також можна залишити заявку на підключення до біржі за адресою exchange@corp.vk.com.

ВКонтакте створила біржу реклами у спільнотах  ВКонтакте створила біржу реклами у спільнотах Reviewed by Vasyl Markovych on листопада 05, 2013 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.