l Microsoft програє у світі мобільних телефонів - Довідник блогера

Microsoft програє у світі мобільних телефонів

Аналітик Бенедикт Еванс підготував огляд мобільних трендів і представив свій погляд на те, як мобільні пристрої і вся мобільна екосистема змінює сучасний світ. Презентацію ви можете переглянути нижче. А поки що невелика витримка головних моментів.

Мобільна екосистема перевертає світ


1 . Мобільні пристрої підбираються до настільним ПК. Вони встигли проробити цей ривок за 4 роки , в той час як настільним і корпоративним ПК знадобилося років 8 на досягнення аналогічного рівня продажів.



2 . 600 млн штук на рік - стільки смартфонів продається зараз. Це більше, ніж  настільних і корпоративних ПК , і більше, ніж у планшетів. До речі, планшети за 4 роки дісталися до ринку корпоративних і персональних комп'ютерів - ті ж показники обидва цих сегмента завойовували цілих 12 років. Логічно припустити, що в майбутньому ПК будуть тільки програвати планшетам.

3 . Продажі мобільних пристроїв після кризи 2008-го тільки й роблять, що деруться вгору, а частка нових ПК, що продаються на ринку (і більшість по-старому - з Windows) , скоротилася (і без того й близько не досягнувши рівня продажів, які зараз демонструють мобільні гаджети по всьому світу) .

4 . Найбільш вибухове зростання в перерахунку на місцеве населення та з урахуванням обсягу нових продаваних пристроїв демонструють країни з економікою, що розвивається (їм і належить майбутнє мобільних технологій і як ринків збуту, і як майданчика для експериментів з мобільним контентом і технологіями) .

Якщо комп'ютери купували раз на 4-5 років, то телефони середньостатистичний користувач змінює кожні 2 роки. Слідом за користувачами в мобільні мережі перекочувала і рекламна виручка, а також механіки просування і споживання контенту. Втім , докладніше про це можна дізнатися з самої презентації:


Microsoft програє у світі мобільних телефонів Microsoft  програє у світі мобільних телефонів Reviewed by Vasyl Markovych on листопада 12, 2013 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.