l Google працює над алгоритмом, що визначає авторитетність авторів - Довідник блогера

Google працює над алгоритмом, що визначає авторитетність авторів

Як повідомляє видання Search Engine Land, Google продовжує активну роботу над алгоритмом, що дозволяє виявляти найбільш авторитетних авторів у своїй тематиці з тим, щоб вище ранжувати в результатах пошуку сторінки, пов'язані з їх персоналіями за допомогою розмітки.

Водночас, як основне завдання Google бачить не допустити маніпулювання результатами видачі шляхом використання функціоналу вказівки авторства.

Так, голова команди Google по боротьбі з веб- спамом Метт Катс (Matt Cutts) відповів на запитання журналістів, що зачіпають тему доцільності використання авторської розмітки для кращого ранжирування в результатах видачі Google.


«Ми дійсно працюємо над цим питанням в різних напрямках. І , насправді , хочемо , щоб «хороші хлопці » краще просувалися в пошуку: якщо ви є авторитетом у якій-небудь області, то тематичні сторінки, пов'язані з вашою персоналією, повинні вище ранжуватися на SERP .

Таким чином , ми всіляко намагаємося виявити авторитетів і лідерів думок в різних тематичних областях. Грунтуючись на цьому, ми будемо здійснювати ранжування сайтів в таких тематиках, як: медицина, шопінг , подорожі і тисячах інших . Всі обчислення проводяться алгоритмами, а не людьми.

Безумовно, авторитетність профілю учасника розраховуватиметься на основі Page Rank сайтів, що посилаються на нього. Так, наприклад, «Нью -Йорк Таймс» є важливим і авторитетним джерелом , і якщо даний ресурс посилається на ваш профіль, то Google також розцінює його як авторитетний . У теж час, ви можете почати отримувати посилання не від видань, а від конкретних журналістів. Наприклад, отримавши посилання від Джеффа Джевіса ( Джефф Джарвіс ) - професійного журналіста та експерта - моя сторінка може вище ранжуватися у відповідній тематиці. В даний час ми намагаємося виміряти ступінь впливу таких сигналів по кожній з тематик. Адже кожен з нас зацікавлений в отриманні поради або думки від професіонала і експерта у нас цікавить галузі» , - повідомив Каттс.

Нагадаємо , що в травні 2013 року, а потім і в жовтні поточного року керівник команди Google по боротьбі з веб- спамом і провідний інженер корпорації заявив про те, що лідер пошуку має намір на 15 % скоротити кількість розширених сніпетів для сторінок, що містять авторську розмітку. Дана міра повинна бути застосована у відповідь на спроби вебмайстрів маніпулювати результатами видачі, використовуючи функціонал вказівки авторства для підвищення Автор ранг.

Також авторитетність автора повинна стати важливим додатковим сигналом для алгоритмів ранжирування пошуковика.

Більше, того, незважаючи на всі запевнення Метта Каттса в тому, що Google не буде оновлювати ключові алгоритми напередодні свят , вебмастера та оптимізатори Заходу не перестають обговорювати новину про те , що компанія Google , імовірно , вніс зміни у свої алгоритми і почав набагато суворіше оцінювати контент , маркований за допомогою авторської розмітки.

Google працює над алгоритмом, що визначає авторитетність авторів Google працює над алгоритмом, що визначає авторитетність авторів Reviewed by Vasyl Markovych on грудня 23, 2013 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.