l Яндекс починає гнобити сайти із шокуючою рекламою - Довідник блогера

Яндекс починає гнобити сайти із шокуючою рекламою

Яндекс почав впровадження змін, в результаті яких сторінки без шокуючої реклами ранжируватимуться вище за інших рівних умовах.

До шокуючою рекламі , на думку Яндекса, відносяться, наприклад, тізери з фотографіями хвороб , зображення частин тіла людей з сильно надмірною вагою, реклама, в якій використовуються картинки з явно вираженим еротичним змістом, кадри з фільмів жахів тощо.



Наприкінці січня 2014 Яндекс оголосив про майбутні зміни алгоритмів пошуку , які враховують наявність шокуючої реклами на сторінці . За минулий місяць фахівцями Яндекса були відзначені позитивні зміни в екології інтернету - кількість показів сторінок з такою рекламою скоротилося на 30 %. Рекламні мережі переглянули свої оголошення і почали виділяти в окрему категорію шок-контент, щоб дати можливість вебмайстрам не показувати таку рекламу на своїх сайтах.

Команда пошуку Яндекса особливо підкреслює той факт, що алгоритм не орієнтований на які якісь конкретні рекламні мережі , а перевіряє оголошення на сторінках сайту незалежно від їхнього джерела .
Яндекс починає гнобити сайти із шокуючою рекламою Яндекс починає гнобити сайти із шокуючою рекламою Reviewed by Vasyl Markovych on березня 20, 2014 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.