l Google AdSense додала нові формати оголошень - Довідник блогера

Google AdSense додала нові формати оголошень

Команда Google AdSense повідомила про те, що у власників акаунтів з'явилася можливість використовувати 2 нових формати рекламних блоків: 970х250 (Billboard) і 300х1050 (Portrait).

Нововведення дозволить видавцям залучати ще більше рекламодавців, а також значно поліпшити досвід користувачів і їх залученість у взаємодію з сайтом. Розвиток рекламних технологій призвело до широкого поширення креативних форматів, а, як відомо, нові типи оголошень займають більше місця на сторінках сайтів.


Нові типи рекламних блоків дозволяють розміщувати тексти та зображення. Також дані формати підтримують можливість гнучкого налаштування рекламного блоку. У блоці 970х 250 можуть відображатися оголошення формату 300x250; в а блоці 300х1050 - транслюватися оголошення формату 160х600.

Оскільки представлені формати оголошень AdSense відрізняються великими розмірами, видавець може розміщувати на сторінці тільки один з цих блоків.

Нагадаємо також, що рік тому сервіс контекстної реклами розширив можливість гнучкого налаштування рекламного блоку розміром 336х280, дозволяючи відображати в ньому оголошення розміром 300х250 за умови, що цей блок включений в показ. Трохи пізніше Google AdSense офіційно запустив формат адаптивних рекламних блоків (responsive ad units).

У нових рекламних блоках застосовується асинхронний код. Мета запуску зводилася до того, щоб власники сайтів могли автоматично застосовувати різні формати оголошень з урахуванням розміщення інших елементів сторінки для кожного конкретного пристрою.

Google AdSense додала нові формати оголошень Google AdSense додала нові формати оголошень Reviewed by Vasyl Markovych on червня 04, 2014 Rating: 5
На платформі Blogger.